Segíthetek? 06 30 4747 111

Elállási jog

Ha Ön kíván élni az elállás jogával, kérjük az alábbi útmutató szerint járjon el.

A csomagot a következő címre kérjük küldeni:
Balogh Óra-Ékszer Kft.
9700 Szombathely
Fő tér 27.

Elállási jog

Tisztelt vásárlóink, és megrendelőink, mi mindent megteszünk annak érdekében, hogy vevőink mindenkor, teljes mértékben elégedettek legyenek a cégünk által forgalmazott valamennyi termékünkkel és szolgáltatásunkkal.

Az Önök érdekében hívjuk fel figyelmüket az elektronikus kereskedelem egyik legfontosabb, fogyasztókat védő intézményére,  az elállási jogra. Amennyiben az Balogh Óra-Ékszer Kft. által működtetett webáruházakban vásárolt bármely termék nem felel meg az Ön elvárásainak vagy egyszerűen úgy dönt, hogy mégsincs rá szüksége, lehetősége van visszaküldeni az árut és annak cseréjét kérni, vagy a vételárát visszakérni. Az elállási jog érvényesítésére nyitva álló határidő 14 naptári nap, amit attól a naptól kell számítani, amikor Ön az árucikkeket átvette.

Elállási szándék jelzése: elallas@ora-ekszer.hu


A teljes kormány rendelet az alábbi linken érhető el:

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet (a teljes rendeletet itt olvashatja el)

Az elállás (termék visszaküldés) okát nem szükséges közölnie, de észrevételei sokat segíthetnek abban, hogy termék választékunkat és a szolgáltatás minőségét még tovább javíthassuk. A visszaküldött áru értékét haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül átutaljuk Önnek az Ön által megadott bankszámlára (de csak miután a vevő visszajuttatta cégünk részére a megrendelt termékeket lehetőség szerint az eredeti számlával és csomagolásával együtt!), vagy kérése esetén a következő megrendelésénél beszámítjuk. A termékek visszaszolgáltatása során felmerült költségek a vevőt terhelik, tehát saját költségére kell visszaküldeni azokat cégünk részére. A visszaküldött árucikkeket nem kell az eredeti kartondobozban visszajuttatni, de a vevő által használt szakszerűtlen, vagy nem megfelelő csomagolásból, valamint a nem rendeltetésszerű használatból adódó termék sérülésekből keletkezett kár a vevőt terheli! Ezért ilyen esetekben kérjük, fokozottan ügyeljenek a termékek állagának megóvására! Amennyiben a vásárló sérülésre hivatkozik, annak keletkezésének okát - elsősorban a vásárlóhoz történő kiszállítás közbeni sérülés - csak úgy áll módunkban elfogadni és a szállítást végző cégre továbbterhelni, ha a terméket az átvételkor a futár előtt az átvételt követően a címzett kibontja, és a megrendelt termék meglétét, és annak sérülésmentességét a futár jelenlétében ellenőrzi, és a talált sérülést a futárral jegyzőkönyvben rögzíti. Ez az ellenőrzés kb. egy - két percet vesz igénybe. Ennek hiányában a sérüléseket, és a sérülésekből adódó csere, vagy pénzvisszafizetési igényt nem áll módunkban elfogadni. Megértésüket köszönjük.


Az elállási jog érvényesítése kapcsán felmerülő költségek:

Amennyiben a visszaküldött terméken használatra utaló nyomok, sérülések láthatók, annak mértékében a webáruház üzemeltetője élhet az értékcsökkentés, illetve az összeg visszafizetésének megtagadásával. Ennek okáról a vállalkozás fényképes jegyzőkönyvet vesz fel.
Ha a vásárló valamilyen ajándékot kapott a termék mellé ezt is hiánytalanul vissza kell küldenie az eladó fél részére. 

Ha szeretne élni elállási jogával, azt lehetőség szerint mindkét fél érdekében és a bizonyíthatóság miatt kérjük, írásban jelezze megadott elérhetőségen: elallas@ora-ekszer.hu

Elállási jog gyakorlása esetén a terméket az alábbi címre kérjük visszaküldeni, biztonságos, sérülést elkerülő csomagolásban:

> Balogh Óra-Ékszer Kft. 9700 Szombathely Fő tér 27.


Az elállási jogot kizáró körülmények:

Ha a terméket sérülten, vagy használtan küldi vissza, illetve a terméken olyan átalakítást végeztek, amely nem teszi lehetővé a gyári állapot visszaállítását, úgy az elállási jogot nem tudjuk érvényesíteni.

Kérjük fent leírtak figyelembevételével rendelje meg a terméket!


Garanciális javítás feltételei

A termékek garanciális javítását az arra kijelölt garanciális szerviz végzi, amelynek címét, és elérhetőségét a mellékelt gyári használati útmutató, és garancia füzet tartalmazza. A szervizbe való küldés a vásárló, vagyis az Ön feladata, és költsége. A szervizbe a terméken túl a garancia füzetet, és a számlát is küldje el, hiszen a garanciális javítás csak ezek megléte mellett lehetséges.

További kérdésekkel az következő elérhetőségen tudunk felvilágosítást adni:

>  Mobil: +36 30 4747 100 ; +36 30 4747 111