Segíthetek? 06 30 4747 111

Garancia

Néhány szó a garancia és a szavatosság jelentéséről, és érvényesítésükről. Kérjük, figyelmesen olvassa végig tájékoztatónkat!

Garanciális javítás feltételei

A termékek garanciális javítását az arra kijelölt garanciális szerviz végzi, amelynek címét, és elérhetőségét a mellékelt gyári használati útmutató, és garancia füzet tartalmazza. A szervizbe való küldés a vásárló, vagyis az Ön feladata, és költsége. A szervizbe a terméken túl a garancia füzetet, és a számlát, vagy a számla másolatát is küldje el, hiszen a garanciális javítás csak ezek megléte mellett lehetséges.
Online garanciális hiba bejelentés: garancia@ora-ekszer.hu

További kérdésekkel az következő elérhetőségen tudunk felvilágosítást adni:

>  Mobil: +36 30 4747 409 vagy +36 30 4747 111 


Használati útmutató, jótállás, szavatosság

A termékek garanciális javítását az arra kijelölt garanciális szerviz végzi, amelynek címét, és elérhetőségét a mellékelt gyári használati útmutató, és garancia füzet tartalmazza. A szervizbe való küldés a vásárló, vagyis az Ön feladata, és költsége. A szervizbe a terméken túl a garancia füzetet, és a számlát is küldje el, hiszen a garanciális javításhoz ezek szükségesek. Ha Ön hozzánk szeretné az órát visszaküldeni, az sem gond, mert mi is továbbítjuk a szakszerviznek.

Javítás után a szakszervizből a termék csomagküldő szolgáltatással kerül vissza a Vásárlóhoz, illetve átvehető a szakszervizben. A javítás a megfelelő határidőn belül, a vásárlónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kerül elvégzésre. A webáruház törekszik arra, hogy 15 napon belül végezze el a javítást. Vásárlói véleményeltérés esetén a webáruház a Vásárló kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, melynek a másolatát a vásárlónak átadja (megküldi). Ha a kifogás rendezésének módja a Vásárló igényétől eltér, ennek indoklása is a jegyzőkönyvben kerül rögzítésre. Ha a webáruház a Vásárló igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról három munkanapon belül értesíti a Vásárlót és eltérő vélemény esetén a szakszerviztől szakvéleményt szerez be. Ha a hiba ténye, jellege, illetve a hiba keletkezésének időpontja megállapításához különleges szakértelem szükséges, a Vásárló a kijelölt minőségvizsgáló szervezetektől közvetlenül kérhet szakvéleményt. A szakvéleményezés lehetővé tétele érdekében a webáruház fokozott mértékben együttműködik. Ennek keretében a fogyasztó részére (a hiba jellegére és keletkezésének lehetséges okaira vonatkozó) álláspontjáról haladéktalanul írásbeli nyilatkozatot ad. További vita esetén a vásárló a helyi Békéltető Testülethez, valamint az illetékes Városi Bírósághoz fordulhat. A jótállási kötelezettség nem áll fenn, ha a webáruház vagy a kijelölt szakszerviz bizonyítja, hogy a hiba nem rendeltetésszerű, a használati útmutatóban leírttól eltérő, durva használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár vagy egyéb vásárlás után keletkezett okból következett be. Kérjük a használati útmutatóban leírtakat saját érdekében tartsa be, mert eltérő használat, kezelés miatt bekövetkezett hiba esetén az óráért jótállást nem vállalunk. A jótállás nem vonatkozik: elem, óraszíj, óraüveg, valamint ezek mindennapi használatából adódó elhasználódására, karcolásokra, kopásokra, illetve díszítő kövek külső behatásra történő elvesztésére sem.