Segíthetek? 06 30 4747 111

Szállítási információk

Élvezze ingyenes szolgáltatásunk, a FLEX DELIVERY SERVICE kényelmi funkcióit!

Engedje meg, hogy bemutassuk legújabb szolgáltatásunkat, a Flex Deliveryt!

Ingyenesen biztosítjuk Önnek a GLS Flex Delivery Service szolgáltatását, amely a következő kényelmi funkciókat foglalja magában: 

  • - E-mail értesítés
  • - SMS értesítés
  • - Direkt telefonos kapcsolat a futárral
  • - Kiszállítás ugyanarra a címre egy másik napon
  • - Kiszállítás egy új címre
  • - Kiszállítás munkaidő után 17.00 és 20.00 óra között (FIGYELEM! Csak GLS depóvárosokban érvényes)
  • - Átirányítás egy GLS Csomag Pontba
  • - Személyes átvétel a GLS depóban
     
    Így működik:

A csomag feladásának napján kap a GLS től egy emailt, amelyben a csomagszállítás fontos részleteit találja.

  • - Kiszállítás várható napja,
  • - esetleges uténvét összege
  • - Csomagszám
  • - Csomagkövetés linkje
  • - Cím változtatás linkje
  • - Kézbesítés napjának változtatása
  • - Esti kiszállítás

Ezek alapján Ön mindig pontosan tudni fogja, hogy merre jár a csomagja.

  • - Azokban a városokban, ahol van a GLS-nek Depója, kérheti az esti kiszállítás is 17:00 – 20:00 óra között, természetesen ez is ingyenes. 
  • Csomagátvételi pontok, és depó városok listája
  • - A kiszállítás napján, reggel, kap egy emailt, és egy SMS értesítést, amelyben a GLS megadja a kiszállítás várható 3 órás idő intervallumát.
    Pl.: Várható szállítás: 8:00-11:00 óra között, vagy 11:00 – 14:00 óra között.
  • - Az ügyfélszolgálat elküldi Önnek e-mailben a GLS helyi futárjának a telefonszámát, akinél a csomagja van. Ezen a telefonon, Ön közvetlenül a futárral tud beszélni a kiszállítás pontosításáról.
  • - Amennyiben nem találja Önt otthon a futár, még további három másik alkalommal próbálja meg kézbesíteni a csomagot. Erről is kap SMS értesítést, az SMS tartalmazza a következő kiszállítási napot.
  • - További szállítási információkkal kapcsolatban a GLS ügyfél szolgálat tud felvilágosítást adni. Telefonszámunk: 06 1 802 0265


A fenti új ingyenes szolgáltatásainkkal, Ön midig pontosan tudja, hogy mikor csenget be Önhöz a futár a már várva várt gyönyörű órával, vagy ékszerrel. Reméljük, hogy új extra ingyenes szolgáltatásunk elnyerte tetszését, és bizalmát.

Rendeljen bátran, mi alkalmazkodunk Önhöz.

GLS ügyfélszolgálati telefonszám: +3618020265

Weboldalunkon mindig a valós készletek láthatóak.

A készletre vonatkozó magyarázatokat itt találják. 
A szöveg mellett színekkel is segítünk az eligazodásban. 

Készleten (AZONNAL SZÁLLÍTHATÓ)

Azonnal szállítható. Hétköznapokon 24 órán belül. (15:00 óráig leadott rendelések esetét)

Ha a termék mellett azt a feliratot látja, hogy "KÉSZLETEN", akkor a termék üzletünkben raktáron van, akár 1-2 munkanap alatt szállítható.

Beszállítói készleten (SZÁLLÍTÁS 4 - 10 MUNKANAP)

Szállítás 4 - 10 munkanap

Ha az a felirat jelenik meg a termék mellett, hogy "BESZÁLÍTÓI KÉSZLETEN", az azt jelenti, hogy a termék nincsen üzletünkben készleten, de a magyarországi nagykereskedőnél van. Ebben az esetben a terméket 4 - 10 nap alatt tudjuk szállítani. A nagykereskedés készlete, nem minden esetben napra kész, ezért ez egyeztetést igényel.

Rendelhető

Szállítási idő egyeztetést igényel.

Ha az a felirat látható a termék mellett, hogy "RENDELHETŐ", az azt jelenti, hogy a termék üzletünkben nincsen készleten, és a nagykereskedés készletéről nincsen információnk, de a termék beszerezhető. Ennek pontos időpontját a nagykereskedés (Importőr) visszajelzése után tudjuk pontosítani. Ez az információ megszerzése 1-2 napot vehet igénybe.

A felmerülő kérdésekkel kapcsolatban  állunk rendelkezésére, keressen minket bizalommal.

Elérhetőségeink:

Németh Martina
+36304747409
webshop manager
nm@ora-ekszer.hu

Pegán Dániel
+36304747409
webshop manager
pd@ora-ekszer.hu


Balogh Óra-Ékszer
9700, Szombathely Fő tér 27.